Gå til indhold
KINA

Test din virksomheds produkter på Kinas E-commerce marked

The Trade Council i Shanghai tilbyder danske virksomheder et nyt program, der hjælper din virksomhed med at teste produkter af på en af Kinas mest populære digitale salgsplatforme.

Kina har verdens største e-commerce marked med mere end 780 millioner online forbrugere i 2020. Et tal, der forventes at fordobles i løbet af de næste fem år. Dette skaber en udvikling med nye eksportkanaler, som også har et stort potentiale for danske virksomheder. Men der kan være mange udfordringer i at blive en spiller på Kinas digitale marked. Derfor tilbyder The Trade Councils repræsentation i Shanghai nu rådgivning til danske virksomheder med det nye program ‘China E-commerce Testing Program’ (CECT). Programmet har en omfattende supportpakke, der hjælper din virksomhed med at teste jeres produkter af på en af Kinas mest populære digitale salgsplatforme.

E-handel giver danske virksomheder muligheder for at ekspandere til globale eksportkanaler som aldrig før. Nu kan din virksomhed få hjælp til at blive en del af det gigantiske e-commerce marked i Kina og få assistance under mange af de opstartsvanskeligheder, som normalt kan opstå for små og mellemstore virksomheder.

Med ’China E-commerce Testing Program’ får din virksomhed en omfattende servicepakke, som blandt andet inkluderer test og markedsføring af jeres produkter på en af Kinas største cross-border e-commerce platforme Tmall Global (Alibaba). Her bliver din virksomheds produkter testet og promoveret til flere millioner brugere på forskellige dele af platformen, samtidig med at The Trade Councils repræsentation i Shanghai klæder jer på til det digitale marked med sin ekspertviden i kinesisk e-handel. 

Det seks måneder lange program giver din virksomhed en unik chance for at få support til markedsføring, blandt andet gennem udvalgte key opinion leaders (KOL’s) og livestreams. I får også hjælp til at skræddersy digitale produktbeskrivelser specialiseret til Kinas e-commerce og adgang til omfattende dataindsamlinger og rapporter om netop jeres produkt. Gennem programmet får din virksomhed desuden assistance til forskellige praktiske udfordringer, heriblandt produktregistrering og koordinering af logistik samt lufttransport til Kina.

Din virksomheds rolle er at levere jeres produkter til det kinesiske toldoplag og forsyne The Trade Council med produktinformationer, marketing materialer og salgstilladelser.

Prisen for at deltage i ’China E-commerce Testing Program’ er 78.550 DKK (2021 priser). Denne pris inkluderer både 110 timers gratis rådgivning fra The Trade Council og 50 procent rabat på supportpakken. 

Kontakt os

Vil din virksomhed gerne vide mere om ’China E-commerce Testing Program’?
Kontakt The Trade Councils repræsentation i Shanghai for at høre mere.
Loading...